Interneto žemėlapis kuriame bus matoma informacija susijusi su valstybinės reikšmės keliais, kelių viršutine danga, tiltais, viadukais, tilto kertamais objektais, triukšmo zonomis.
Lietuvos Respublikos triukšmo valdymo įstatymo nustatyta tvarka 2022 m. atnaujinti strateginiai triukšmo žemėlapiai, sudaryti ne aglomeracijose esančių pagrindinių kelių ruožams. Žemėlapiai parengti 858,36 km ilgio pagrindinių kelių tinklo aplinkoje. Atnaujintai pagrindinių kelių strateginio triukšmo kartografavimo informacijai pritarė Triukšmo prevencijos taryba, informacija patvirtinta Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2022 m. gruodžio 8 d. įsakymu Nr. 3-556.
Lietuvos Respublikos triukšmo valdymo įstatymo nustatyta tvarka 2022 m. atnaujinti strateginiai triukšmo žemėlapiai, sudaryti ne aglomeracijose esančių pagrindinių kelių ruožams. Žemėlapiai parengti 858,36 km ilgio pagrindinių kelių tinklo aplinkoje. Atnaujintai pagrindinių kelių strateginio triukšmo kartografavimo informacijai pritarė Triukšmo prevencijos taryba, informacija patvirtinta Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2022 m. gruodžio 8 d. įsakymu Nr. 3-556.
WMS peržiūros paslauga - Nemuno vagos locmaninis žemėlapis. Šiame duomenų rinkinyje vaizduojami sluoksniai: nesišvartavimo zona, laivakelio centrinė ašis, tinklai, tiltai, nemuno bujai, kilometrai, uostai- prieplaukos, švyturiai, pasienio ženklai, keltai. Svarbu: teikiami gylių duomenys nėra realaus laiko duomenys. Tai 2019 metų gyliai esant projektiniam vandens lygiui. Šie gyliai apskaičiuoti esant navigacijos laikotarpio 95% tikimybės debitui kai tėkmė nusistovėjusi ir derinti pagal tos pačios tikimybės vandens lygius atraminėse VMS. Realaus laiko vandens gylis kinta priklausomai nuo upės vandeningumo ir gali svyruoti iki iki 1.5 m ties Kauno miestu, mažiau - link žemupio.
Strateginiai triukšmo žemėlapiai sudaromi (jau sudaryti patikslinami) ir kompetentingų institucijų patvirtinami ne rečiau kaip kas penkerius metus. Ne aglomeracijoje esančių pagrindinių geležinkelio ruožų strateginio triukšmo žemėlapiuose esačių duomenų pagrindu sudaromas triukšmo prevencijos veiksmų planas. Triukšmo prevencijos veiksmų plane numatomos triukšmo prevencijos ir triukšmo mažinimo priemonės. Pagrindinio geležinkelio kelio ruožas – geležinkelio kelio ruožas, kuriuo per metus važiuoja daugiau kaip 30 tūkstančių traukinių.“
Strateginiai triukšmo žemėlapiai sudaromi (jau sudaryti patikslinami) ir kompetentingų institucijų patvirtinami ne rečiau kaip kas penkerius metus. Ne aglomeracijoje esančių pagrindinių geležinkelio ruožų strateginio triukšmo žemėlapiuose esačių duomenų pagrindu sudaromas triukšmo prevencijos veiksmų planas. Triukšmo prevencijos veiksmų plane numatomos triukšmo prevencijos ir triukšmo mažinimo priemonės. Pagrindinio geležinkelio kelio ruožas – geležinkelio kelio ruožas, kuriuo per metus važiuoja daugiau kaip 30 tūkstančių traukinių.“
Lietuvos Respublikos pakrantės linijos matavimų duomenų rinkinys. Rinkinį sudaro pakrantės linijos nuo Klaipėdos iki Kaliningrado srities ir nuo Klaipėdos iki Latvijos duomenys
Gylių informacijos duomenys Lietuvos Respublikos Baltijos jūros pakrantėje.