Disfagija yra būklė, kurioje žmogui sunku ryti. Disfagijos klausimynas yra instrumentas, skirtas įvertinti ir suprasti disfagijos simptomus bei su tuo susijusius veiksnius. Jis gali būti naudojamas tiek klinikiniuose tyrimuose, tiek praktikoje, siekiant nustatyti disfagijos sunkumą ir įvertinti jo poveikį pacientų gyvenimui. Disfagijos klausimynas gali turėti įvairius mikroduomenis, kurie gali būti vertingi mokslinės plėtos, visuomenės informavimo ir naujų produktų kūrimo srityse. Šie mikroduomenys gali apimti pacientų demografinę informaciją, simptomų sunkumo vertinimą, gyvenimo kokybės rezultatus, disfagijos priežastis ir rizikos veiksnius bei pacientų patiriamus iššūkius ir poreikius. Disfagijos klausimyno mikroduomenys gali būti naudingi mokslininkams, siekiant išsamiau ištirti disfagijos priežastis, simptomų raišką ir veiksnius, kurie įtakoja pacientų gyvenimą. Remiantis šiais duomenimis, galima gauti platesnį supratimą apie disfagijos atsiradimo mechanizmus, jos įtaką pacientų gyvenimo kokybei ir tinkamų intervencijų bei gydymo galimybių plėtojimą. Remiantis šiais duomenimis, galima sukurti informacinius leidinius, interneto šaltinius arba pranešimus, kurie padėtų visuomenei suprasti disfagijos svarbą ir skatintų žmones kreiptis į gydytojus ir specialistus, jei patiriami susiję simptomai. Šie duomenys gali būti naudingi medicinos technologijų kūrėjams ir pramonės specialistams, siekiant kurti ir tobulinti disfagijos gydymo įrangą, priemones ir produktus.
Nerandate norimo duomenų rinkinio, o gal esamam duomenų rinkinui turite pastabų? Tuomet peržiūrėkite jau registruotus poreikius duomenų rinkiniams. Jeigu sąraše nerasite atitinkančio poreikio - registruokite naują.
Teikti poreikįŠioje portalo skiltyje yra publikuojami atvirų duomenų naudotojų pateikti poreikiai dėl atvirų duomenų rinkinių. Tai yra svarbu, nes atveriant duomenis yra siekiama duomenų atvėrimą vykdyti maksimaliai, atsižvelgiant į atvirų duomenų naudotojų poreikį (angl. demand driven approach) ir įvertinant jų teigiamą poveikį visuomeninio intereso tenkinimui, viešumui ir verslo plėtrai.