Tyrimo tikslas – nustatyti tarpines komunikacijos rodiklių, nurodytų Komunikacijos plane, reikšmes, pateikti tyrimo rezultatus ir įvertinti esamą situaciją atsižvelgiant į 2014–2020 m. Europos Sąjungos fondų investicijų komunikacijos rodiklius, už kuriuos yra atsakinga Ekonomikos ir inovacijų ministerija. Tikslinės grupės: Įmonių vadovai ir Įmonių atstovai. Visos tikslinės grupės skirstomos pagal kriterijus: Labai mažos, mažos ir vidutinės įmonės; Didelės įmonės; Pagal apskritis ir jose esančias savivaldybes; Pagal veiklą (paslaugų įmonė, gamybos įmonė, prekybos įmonė ar kita veikla). Apklausos metodas - Kombinuotas tyrimo metodas: CAWI (Computer Assisted Web Interview) ir CATI (Computer Assisted Telephone Interview). Atranka - Tyrime naudojamas kvotinės atrankos metodas, taikant įmonės dydžio, veiklos srities ir lokacijos (apskritis) kvotas. Imtis - 500 įmonių vadovų ir 500 įmonių atstovų (darbuotojų). Rezultatai - pateikiamos ataskaitos pdf formatu ir apibendrintų duomenų lentelės. Tyrimo laikotarpis - 2016-2023 m.
Duomenys, kaip ūkio subjektų veiklos priežiūrą atliekančios institucijos įgyvendina pažangias verslo priežiūros priemones ir kaip diegia su tai susietas kitas moderniąsias veiklos praktikas. Periodiškai atliekamas tyrimas leidžia stebėti individualią priežiūros institucijų daromą pažangą, taip pat atskleidžia ir sistemines srities problemas ir priežiūros veiklos organizavimo trūkumus. Duomenys: priežiūros institucijos atliekamų patikrinimų (planinių ir neplaninių) skaičius, priežiūros veiklai skirtas biudžetinės lėšos, priežiūros specialistų skaičius, prižiūrimų ūkio subjektų skaičius, bendras priežiūros institucijų veiklos pažangumo vertinimas (balais) ir detalizuojamas vertinimas pagal šias kategorijas: veiklos rodiklių diegimas, rizikos vertinimas ir valdymas, kontrolinių klausimynų naudojimas, patikrinimų vykdymas, konsultavimo veikla, poveikio priemonių taikymas, „verslo naujoko“ statuso taikymas, mažareikšmiškumo instituto taikymas, bei vykdomos ūkio subjektų grįžtamojo ryšio (apklausų) priemonės. Periodiškumas – kas 2 metai. Daugiau informacijos apie metodiką bei duomenų pagrindu parengtą švieslentę galima rasti adresu: https://eimin.lrv.lt/lt/veiklos-sritys/verslo-aplinka/verslo-prieziuros-politika/svieslente
Ataskaita apie perkančiųjų organizacijų įvykdytus pirkimus per CPO LT el. katalogą 2023 m. II ketv.
Statistinis duomenų rinkinys dėl dokumentų apie profesinės patirties ir jos trukmės patvirtinimą išduodamų ES piliečiams, išvykstantiems iš Lietuvos dirbti kitose valstybėse narėse pagal reglamentuojamą profesinę veiklą, nurodytą LR reglamentuojamo profesinio kvalifikacijų pripažinimo įstatymo 2 priede. Duomenys: 1.ES valstybė narė, į kurią išvyksta asmuo; 2. Profesinė veikla, nurodyta Įstatymo 2 priede. Periodiškumas: ketvirtinis.
Statistinis duomenų rinkinys dėl išduodamų trečiosios valstybės piliečiams, siekiantiems dirbti Lietuvoje aukštos profesinės kvalifikacijos reikalaujantį darbą pagal nereglamentuojamą profesiją, dokumentų apie profesinės patirties prilyginimą aukštojo mokslo kvalifikacijai. Duomenys: 1.Užsienio valstybė, iš kurios atvyksta užsienietis; 2. Profesija, pagal kurią ketinama įdarbinti užsienietį. 3. Sprendimas (teigiamas/neigiamas). Periodiškumas: pagal faktą.
Remiantis priimtais teisės aktų projektais, institucijų atlikto administracinės naštos pokyčio ūkio subjektams, kurie yra teisės aktų projekto tikslinė grupė, vertinimo duomenys. Administracine našta vertinama remiantis 2012-01-11 priimtu nutarimu „Dėl Administracinės naštos ūkio subjektams nustatymo metodikos patvirtinimo“. Duomenys: metai; pusmetis; institucija; vertinamas teisės aktų projektas; administracinės naštos pokytis, Eur. Periodiškumas: pusmetis. Laikotarpio pradžia: 2016 m.
Ataskaita apie perkančiųjų organizacijų įvykdytus pirkimus per CPO LT el. katalogą 2023 m. I ketv.
Akredituotų įstaigų (bandymų, kalibravimo, medicinos laboratorijų, produktų, asmenų ir vadybos sistemų sertifikavimo įstaigų, kontrolės įstaigų) sąrašas
Ataskaita apie perkančiųjų organizacijų įvykdytus pirkimus per CPO LT el. katalogą 2022 m.
Apklausos tikslas - ištirti ūkio subjektų nuomonę apie priežiūros institucijų veiklą, bendrą informuotumo lygį apie įgyvendinamas ir taikomas priežiūros priemones, įvertinti patikrinimų ir reguliavimo naštos tendencijas, identifikuoti priežiūros institucijų veiklos ir licencijavimo proceso trūkumus. Apklausos tikslinė grupė: visi ūkio subjektai įtraukti į Lietuvos įmonių katalogą. Ūkio subjektai vertinti pagal du kriterijus: subjekto dydį ir veiklos vykdymo trukmę. Atranka stratose vykdyta tikimybiniu atsitiktiniu būdu (naudojant atsitiktinių skaičių generatorių). Tyrimo imtis: ~1000 įmonių. Apklausos metodas: apklausa telefonu (CATI) pagal iš anksto suderintą standartizuotą klausimyną.
Apklausa atlikta LR Ekonomikos ir inovacijų ministerijos užsakymu 2022 m. spalio 14 – lapkričio 18 dienomis. Apklausos generalinė visuma buvo visos Lietuvos Respublikoje registruotos smulkios ir vidutinės įmonės (SVV, įmonės, kurių darbuotojų skaičius neviršija 250, o metinės pajamos – 50 mln. eurų). Viso apklausti 1004 respondentai. Apklausos atranka formuota pagal bendras SVV įmonių proporcijas tiriamojoje visumoje. Buvo atsižvelgiama į veiklos sektoriaus, įmonės dydžio (darbuotojų skaičiaus) bei registracijos vietos (apskrities lygmeniu) proporcijas. Imties kvotas sudarytos pagal realias SVV įmonių proporcijas visumoje. Konkrečių įmonių atrinkimas buvo vykdomas atsitiktiniu-tikimybiniu būdu. Maksimali visos imties statistinė paklaida yra ±3,1 proc.
Kaupiama ir pateikiama informacija apie Lietuvos standartus (standarto žymuo, pavadinimas, išleidimo data, panaikinimo data, taikymo sritis lietuvių ir anglų kalbomis, kita informacija), nacionalinių, tarptautinių ir Europos standartų projektus, jų rengimo etapus, ryšius su galiojančiais standartais, Lietuvos standartizacijos departamento technikos komitetus (LST TK) ir jų ryšius su tarptautinių standartizacijos institucijų ir Europos standartizacijos organizacijų technikos komitetais. Standartų tekstai atvirų duomenų formatu negali būti pateikti, kadangi standartai yra autorių teisių objektas.
Juridiniai asmenys pagal paramos sumą, skyrimo datą ir vykdomą veiklą, kuriems buvo skirta parama pagal priemonę Subsidijos įmonėms, veikiančioms itin paveiktuose sektoriuose, siekiant sušvelninti energijos kainų padidėjimo padarinius
Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūros administruojamose mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros (MTEP) finansavimo priemonėse finansuotų projektų duomenys.
Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūros duomenų bazėse registruotų žinioms imlių prekių ir paslaugų duomenys.
Ataskaita apie perkančiųjų organizacijų įvykdytus pirkimus per CPO LT el. katalogą 2021 m.
Duomenų rinkinys Valstybės pagalba užsienio investuotojams atskleidžia tų metų, kuriais suteikiama valstybės pagalba, duomenis. Pateikiami užsienio investuotojų duomenys: skiriama valstybės pagalbos suma, numatomas sukurti darbo vietų skaičius, investicijų dydis bei sektorius. Laikotarpio pradžia: 2014 m. Periodiškumas: metai.
Valstybės pagalba paskirstyta turizmo paslaugų teikėjams dėl COVID-19 patyrusiems ekonominę žalą. Pateikiami projektų „Atostogos medikams“, „Trečioji nakvynė“, „Turizmo inovacijos“, „Turizmo paslaugų ir produktų inovacijos“, „Kompensacijos už turistų sugrąžinimą“, „Subsidijos atvykstamojo turizmo kelionių organizatoriams“, „Dalinis pastoviųjų išlaidų kompensavimas ar vienkartinės išmokos klasifikuojamųjų apgyvendinimo paslaugų teikėjams“ paramos gavėjai ir skirta suma. Lėšos pareiškėjams skirtos visuotinės dotacijos būdu.
Valstybinės metrologijos tarnybos patvirtintos degalų įpylimo kolonėlių plombavimo schemos
Pažymėjimų, leidžiančių ženklinti fasuotas prekes ir matavimo indus atitinkamai „e“ ir „3“ ženklais, sąrašas